Czas złożenia reklamacji
Czas na zgłoszenie reklamacji z tytułu gwarancji to zazwyczaj 2 lata, chyba że w karcie gwarancyjnej określono inaczej.
Pomoc zdalna
Wsparcie techniczne za pośrednictwem infolinii lub czatu przekaże Ci wskazówki, które często pozwoli doprowadzić sprzęt do sprawności bez potrzeby wysyłania go do serwisu.
Door-to-door (niektóre produkty)
Usługa gwarancyjna oferowana przez dystrybutora. Kurier odbiera sprzęt do reklamacji, a po zakończeniu naprawy dostarcza go z powrotem.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: UOKiK - pozasądowe sposoby rozwiązywania reklamacji.