Wybierz poniżej producenta sprzętu, który chcesz zareklamować - zostaniesz przekierowany do szczegółowej instrukcji "krok po kroku", która przeprowadzi Cię przez proces składania reklamacji.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Uwaga:
Jeżeli powyżej nie możesz znaleźć marki, której produkt posiadasz skontaktuj się z nami drogą mailową reklamacje@headbeat.pl
W celu złożenia reklamacji z tytułu rękojmi prosimy o wypełnienie formularza dostępnego pod poniższym linkiem:
Złóż reklamację z tytułu rękojmi
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: UOKiK - pozasądowe sposoby rozwiązywania reklamacji.