Reklamacje i serwis

Procedura składania reklamacji

W celu prawidłowego złożenia reklamacji prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami, które przeprowadzą Państwa krok po kroku przez procedurę reklamacyjną.

 

Przygotuj dowód zakupu

 

Przygotuj dowód zakupu, będzie on przydatny podczas składania zlecenia w naszym systemie RMA. Jeżeli nie posiadasz oryginalnego paragonu lub faktury napisz do nas na adres reklamacje@headbeat.pl przed złożeniem zlecenia podając numer zamówienia lub nick z allegro w zależności od tego gdzie dokonałeś zakupu – odnajdziemy go w naszym systemie i prześlemy Ci go w odpowiedzi zwrotnej.

Oczywiście możesz udokumentować zakup w dowolny dogodny dla Ciebie sposób, który jednoznacznie wskaże, iż zakup został dokonany w naszym sklepie - w takim wypadku pozostaw pole z numerem dokumentu sprzedaży puste, a posiadane dokumenty dołącz do przesyłki.

Uwaga: nr paragonu znajduje się na jego końcu w postaci PA XXXX/XX/XXXX.

 

Przejdź do systemu RMA

 

Przejdź do systemu RMA za pomocą poniższego linku (otworzy się w nowym oknie) i złóż zlecenie za pomocą przycisku "dodaj zlecenie".

Otwórz system RMA

 

Podaj swoje dane

 

Dokładnie wypełnij wymagane pola – jest to ważne, ponieważ po reklamacji przesyłka wróci do Ciebie bezpośrednio na podane dane adresowe. Ułatwi nam to również kontakt w nietypowych sytuacjach lub w przypadku konieczności przekazania istotnych informacji dotyczących Twojego zlecenia.

 

Przedmiot reklamacji

 

W polu „przedmiot zlecenia” wpisz nazwę reklamowanego produktu – jeżeli taki produkt był już reklamowany, system podpowie Ci właściwą nazwę – jeżeli nie wpisz ją do końca.

Po wpisaniu nazwy produktu wybierz typ zlecenia i uzupełnij pozostałe pola.

W polu opis zlecenia opisz możliwie najdokładniej usterkę lub wadę, która występuje w produkcie.

W przypadku reklamacji z tytułu rękojmi w polu „dodatkowe uwagi” poinformuj nas o swoim stanowisku oraz oczekiwaniach dotyczących sposobu usunięcia wady.

 

Wydrukuj formularz

 

Wydrukuj formularz zgłoszenia klikając „generuj protokół rejestracji”.

 

Zaczekaj na informacje

 

Do następnego kroku przejdź po otrzymaniu informacji od naszego pracownika i postępuj zgodnie z nimi.

 

 

Przygotuj przesyłkę

 

Jeżeli reklamujesz słuchawki dokanałowe prosimy o ich wyczyszczenie przed wysyłką.

Teraz możesz rozpocząć pakowanie przedmiotu – jeżeli posiadasz oryginalne opakowanie warto z niego skorzystać. Jeżeli nie, prosimy o bezpieczne zapakowanie produktu w miarę dostępnych możliwości.

Do przesyłki dołącz wydrukowany formularz z naszego serwisu oraz dowód zakupu. Jeżeli z produktem otrzymałeś również kartę gwarancyjną dołącz ją do pozostałych dokumentów.

Jeżeli gwarant wymaga dodatkowego formularza dołącz go do powyższych dokumentów i oznacz przesyłkę w wymagany sposób jeśli taki został wskazany.

Po zapakowaniu produktu wyślij go na wskazany przez nasz system adres serwisu.

 

Uwaga: możesz wysłać przesyłkę również do naszego sklepu jednak wydłuży to proces reklamacji o dodatkowy czas wymagany na procedurę logistyczną nawet dwukrotnie.

 

Status reklamacji

 

W sprawie statusu reklamacji gwarancyjnych prosimy o kontakt ze wskazanym serwisem, gdzie otrzymają Państwo wyczerpujące informacje dotyczące statusu i przebiegu reklamacji. Nasz sklep nie prowadzi serwisu, wszelkie naprawy prowadzone są w zewnętrznych autoryzowanych serwisach gwarantów i są one przez nie obsługiwane.

Wszelkie reklamacje, pytania i uwagi prosimy kierować wyłącznie pod adres mailowy reklamacje@headbeat.pl, gdzie otrzymają Państwo wyczerpujące informacje.