Opinie o Nas

Reklamacje i serwis

W celu zgłoszenia reklamacji zakupionego w naszym sklepie produktu prosimy o skorzystanie z naszego systemu RMA:

System RMA - headbeat.pl

 

Dodatkowe informacje:

Postaraj się w zgłoszeniu możliwie najdokładniej opisać powód reklamacji oraz objawy jakie wykazuje wadliwy sprzęt. W zgłoszeniu podaj swoje poprawne dane teleadresowe ponieważ to na nie wróci produkt po wizycie w serwisie.

Po zgłoszeniu reklamacji w naszym systemie w możliwie najkrótszym czasie zostanie ona zarejestrowana. Otrzymają Państwo również wiadomość e-mail od pracownika serwisu z dalszymi wskazówkami dotyczącymi tego jak i gdzie dostarczyć reklamowany produkt - prosimy zwrócić na to szczególną uwagę, gdyż większość produktów można wysłać bezpośrednio do serwisu dystrybutora co przyśpiesza czas realizacji zlecenia. Oczywiście mogą Państwo wysłać produkt bezpośrednio do naszego sklepu.

 

Prosimy również o wykonanie poniższych czynności (ułatwi to proces reklamacji):

  • dołączenie dowodu zakupu wraz z gwarancją (jeśli była dołączona do produktu) oraz wydrukowany formularz zgłoszenia, który wygeneruje się po rejestracji w systemie RMA
  • prosimy o przesłanie produktu w oryginalnym opakowaniu o ile je Państwo posiadają - w pozostałych przypadkach prosimy o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki

 

W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy (sklep@headbeat.pl) lub telefoniczny (71 780 26 81).