Reklamacje i serwis

Dostarczenie reklamowanych produktów

Reklamowane produkty, które mają trafić do naszego sklepu przyjmujemy wyłącznie drogą wysyłkową - nie obsługujemy reklamacji w siedzibie naszego sklepu. Jednocześnie informujemy, iż nie odbieramy przesyłek z Paczkomatów, placówek Poczty Polskiej oraz przesyłek za pobraniem.

 

Reklamacja gwarancyjna

Wybierz poniżej producenta sprzętu, który chcesz zareklamować - zostaniesz przekierowany do szczegółowej instrukcji "krok po kroku", która przeprowadzi Cię przez proces składania reklamacji.

 

         

 

Uwaga:

Jeżeli powyżej nie możesz znaleźć marki, której produkt posiadasz skontaktuj się z nami drogą mailową reklamacje@headbeat.pl

 

Reklamacja z tytułu rękojmi

W celu złożenia reklamacji z tytułu rękojmi prosimy o wypełnienie formularza dostępnego pod poniższym linkiem:

Złóż reklamację z tytułu rękojmi

 

Pozasądowe sposoby rozwiązywania reklamacji:

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: UOKiK - pozasądowe sposoby rozwiązywania reklamacji.