Reklamacja produktów Skullcandy / Aftershokz

Poniżej znajdziesz informacje potrzebne do prawidłowej realizacji reklamacji:

Krok 1:

Dokonaj zgłoszenia reklamacji w systemie gwarancyjnym marek Skullcandy, Aftershokz pod adresem:

http://b2b.freeway.com.pl/Reklamacjezewnetrzne.aspx/

Krok 2:

Poczekaj na zatwierdzenie reklamacji i informację o możliwości wysyłki przedmiotu.

Koszt przesyłki do serwisu w przypadku reklamacji gwarancyjnej ponosi konsument (przesyłki za pobraniem lub na koszt odbiorcy nie są przyjmowane). Przesyłka zwrotna po zakończeniu reklamacji realizowana jest na koszt dystrybutora. Oczywiście możesz wysłać produkt do naszego sklepu w celu przekazania go do danego serwisu - wydłuża to jednak proces realizacji reklamacji o dodatkowy czas obsługi przez naszych pracowników i logistykę!

Krok 3:

Możesz przygotować przesyłkę. Prosimy o możliwie bezpieczne zapakowanie wysyłanego produktu - jeżeli dysponują Państwo oryginalnym opakowaniem warto z niego skorzystać.

W przypadku produktów dousznych/dokanałowych prosimy o ich wyczyszczenie z woskowiny przed wysyłką.

Krok 4:

Reklamowany produkt należy wysłać do serwisu dystrybutora wraz z dowodem zakupu, a także kartą gwarancyjną jeśli tak owa była dołączona do zakupionego produktu. Pamiętaj, aby na przesyłce umieścić w widocznym miejscu numer reklamacji z systemu dystrybutora otrzymany w potwierdzeniu.

Adres do wysyłki produktu oraz dane kontaktowe do serwisu:

Freeway OMT sp. z o.o. - Serwis
ul. Wodna 1
62-070 Dopiewiec

e-mail: wsparcie@omtgroup.pl

W sprawie aktualnego statusu realizacji reklamacji należy kontaktować się WYŁĄCZNIE z serwisem gwaranta za pomocą powyższych danych kontaktowych, który obsługuje Państwa reklamację - otrzymają Państwo wszelkie informacje dotyczące aktualnego statusu reklamacji. Zlecenie serwisowe możesz również monitorować na stronie zgłoszenia reklamacji - potrzebny identyfikator otrzymasz w mailu potwierdzającym złożenie reklamacji.

Czas obsługi reklamacji gwarancyjnej wynosi zazwyczaj od 14 do 21 dni roboczych i jest podany w warunkach gwarancji danego produktu.

W przypadku pytań lub wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem reklamacje@headbeat.pl