Koszt przesyłki w przypadku reklamacji gwarancyjnej ponosi konsument (przesyłki za pobraniem lub na koszt odbiorcy nie są przyjmowane). Przesyłka zwrotna po zakończeniu reklamacji realizowana jest na koszt sklepu.
Krok 1:
Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji dostępny pod linkiem: formularz reklamacji
Krok 2:
Możesz przygotować przesyłkę. Prosimy o możliwie bezpieczne zapakowanie wysyłanego produktu - jeżeli dysponują Państwo oryginalnym opakowaniem warto z niego skorzystać.
W przypadku produktów dousznych/dokanałowych prosimy o ich wyczyszczenie z woskowiny przed wysyłką.
Krok 3:
Reklamowany produkt należy wysłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacji, dowodem zakupu, a także kartą gwarancyjną jeśli tak owa była dołączona do zakupionego produktu.
Adres do wysyłki produktu:
HEADBEAT.PL
ul. Gilów 74
34-100 Tychy
W przypadku pytań lub wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem bok@headbeat.pl