Reklamacja produktów QCY / Baseus

Poniżej znajdziesz informacje potrzebne do prawidłowej realizacji reklamacji:

Koszt przesyłki w przypadku reklamacji gwarancyjnej ponosi konsument (przesyłki za pobraniem lub na koszt odbiorcy nie są przyjmowane). Przesyłka zwrotna po zakończeniu reklamacji realizowana jest na koszt sklepu.

Krok 1:

Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji dostępny pod linkiem: formularz reklamacji

Krok 2:

Możesz przygotować przesyłkę. Prosimy o możliwie bezpieczne zapakowanie wysyłanego produktu - jeżeli dysponują Państwo oryginalnym opakowaniem warto z niego skorzystać.

W przypadku produktów dousznych/dokanałowych prosimy o ich wyczyszczenie z woskowiny przed wysyłką.

Krok 3:

Reklamowany produkt należy wysłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacji, dowodem zakupu, a także kartą gwarancyjną jeśli tak owa była dołączona do zakupionego produktu.

Adres do wysyłki produktu:

Sklep HeadBeat.pl
ul. Gwarecka 9A/1
54-143 Wrocław

W przypadku pytań lub wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem reklamacje@headbeat.pl