Reklamacja produktów JBL / Harman/Kardon / AKG

Poniżej znajdziesz informacje potrzebne do prawidłowej realizacji reklamacji:

Krok 1:

Dokonaj zgłoszenia reklamacji w systemie gwarancyjnym marek JBL, Harman/Kardon, AKG pod adresem:

https://www.jbl.com.pl/serwis.html

Uwaga 1: W przypadku braku numeru seryjnego (brak fabrycznego opakowania lub brak naklejki na produkcie) należy w tym miejscu wpisać BRAK.

Uwaga 2: W przypadku braku dowodu zakupu (tylko druga lub kolejna reklamacja w serwisie) należy załączyć odcinek reklamacji otrzymany z serwisu.

Koszt przesyłki do serwisu w przypadku reklamacji gwarancyjnej ponosi konsument (przesyłki za pobraniem lub na koszt odbiorcy nie są przyjmowane). Przesyłka zwrotna po zakończeniu reklamacji realizowana jest na koszt dystrybutora. Oczywiście możesz wysłać produkt do naszego sklepu w celu przekazania go do danego serwisu - wydłuża to jednak proces realizacji reklamacji o dodatkowy czas obsługi przez naszych pracowników i logistykę!

Krok 2:

Możesz przygotować przesyłkę. Prosimy o możliwie bezpieczne zapakowanie wysyłanego produktu - jeżeli dysponują Państwo oryginalnym opakowaniem warto z niego skorzystać.

W przypadku produktów dousznych/dokanałowych prosimy o ich wyczyszczenie z woskowiny przed wysyłką.

Krok 3:

Reklamowany produkt należy wysłać do serwisu dystrybutora wraz z wygenerowanym formularzem w systemie reklamacji JBL, dowodem zakupu, a także kartą gwarancyjną jeśli tak owa była dołączona do zakupionego produktu.

Adres do wysyłki produktu oraz dane kontaktowe do serwisu:

Audio Video Serwis
ul. Bohaterów Monte Cassino 1
40-231 Katowice

tel.: 32 203 45 09 wew. 222
e-mail: serwis@jbl.com.pl

W sprawie aktualnego statusu realizacji reklamacji należy kontaktować się WYŁĄCZNIE z serwisem gwaranta za pomocą powyższych danych kontaktowych, który obsługuje Państwa reklamację - otrzymają Państwo wszelkie informacje dotyczące aktualnego statusu reklamacji.

Czas obsługi reklamacji gwarancyjnej w przypadku marek JBL, Harman/Kardon i AKG zgodnie z warunkami gwarancji, których akceptacji dokonali Państwo dokonując zakupu produktu wynosi do 21 dni roboczych.

W przypadku pytań lub wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem reklamacje@headbeat.pl