Reklamacja produktów JBL / Harman/Kardon / AKG

Poniżej znajdziesz informacje potrzebne do prawidłowej realizacji reklamacji:

Krok 1:

Dokonaj zgłoszenia reklamacji w systemie gwarancyjnym marek JBL, Harman/Kardon, AKG pod adresem:

https://www.jbl.com.pl/reklamacja

Uwaga 1: W przypadku braku numeru seryjnego (brak fabrycznego opakowania lub brak naklejki na produkcie) należy w tym miejscu wpisać BRAK.

Uwaga 2: W przypadku braku dowodu zakupu (tylko druga lub kolejna reklamacja w serwisie) należy załączyć odcinek reklamacji otrzymany z serwisu.

Koszt przesyłki do serwisu w przypadku reklamacji gwarancyjnej ponosi konsument (przesyłki za pobraniem lub na koszt odbiorcy nie są przyjmowane). Przesyłka zwrotna po zakończeniu reklamacji realizowana jest na koszt dystrybutora. Oczywiście możesz wysłać produkt do naszego sklepu w celu przekazania go do danego serwisu - wydłuża to jednak proces realizacji reklamacji o dodatkowy czas obsługi przez naszych pracowników i logistykę!

Krok 2:

Możesz przygotować przesyłkę. Prosimy o możliwie bezpieczne zapakowanie wysyłanego produktu - jeżeli dysponują Państwo oryginalnym opakowaniem warto z niego skorzystać.

W przypadku produktów dousznych/dokanałowych prosimy o ich wyczyszczenie z woskowiny przed wysyłką.

Krok 3:

Reklamowany produkt należy wysłać do serwisu dystrybutora wraz z wygenerowanym formularzem w systemie reklamacji JBL, dowodem zakupu, a także kartą gwarancyjną jeśli tak owa była dołączona do zakupionego produktu.

Adres do wysyłki produktu oraz dane kontaktowe do serwisu:

Audio-Video-Serwis

40-231 Katowice

ul. Bohaterów Monte Cassino 1

tel. 032 255 21 48

e-mail: info@jblserwis.pl

W sprawie aktualnego statusu realizacji reklamacji należy kontaktować się WYŁĄCZNIE z serwisem gwaranta za pomocą powyższych danych kontaktowych, który obsługuje Państwa reklamację - otrzymają Państwo wszelkie informacje dotyczące aktualnego statusu reklamacji.

Czas obsługi reklamacji gwarancyjnej wynosi zgodnie z warunkami gwarancji produktów JBL / Harman Kardon / AKG od 14 do 21 dni roboczych i jest podany w warunkach gwarancji danego produktu.

W przypadku pytań lub wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem reklamacje@headbeat.pl