Reklamacja produktów iEast / Divoom

Poniżej znajdziesz informacje potrzebne do prawidłowej realizacji reklamacji:

Koszt przesyłki do serwisu w przypadku reklamacji gwarancyjnej ponosi konsument (przesyłki za pobraniem lub na koszt odbiorcy nie są przyjmowane). Przesyłka zwrotna po zakończeniu reklamacji realizowana jest na koszt dystrybutora. Oczywiście możesz wysłać produkt do naszego sklepu w celu przekazania go do danego serwisu - wydłuża to jednak proces realizacji reklamacji o dodatkowy czas obsługi przez naszych pracowników i logistykę!

Krok 1:

Przejdź do systemu reklamacji dostępnego pod linkiem: System Serwisu MIP

Dokonaj zgłoszenia w systemie RMA.

Krok 2:

Po otrzymaniu numer RMA (należy umieścić go na paczce) możesz przygotować przesyłkę. Prosimy o możliwie bezpieczne zapakowanie wysyłanego produktu - jeżeli dysponują Państwo oryginalnym opakowaniem, warto z niego skorzystać.

W przypadku produktów dousznych/dokanałowych prosimy o ich wyczyszczenie z woskowiny przed wysyłką.

Krok 3:

Reklamowany produkt należy wysłać do serwisu dystrybutora wraz z dowodem zakupu, a także kartą gwarancyjną jeśli tak owa była dołączona do zakupionego produktu.

Adres do wysyłki produktu oraz dane kontaktowe do serwisu:

Serwis MIP

ul. Działdowska 12/MIP

01-184 Warszawa

tel. 22 266 80 53

e-mail: serwis@mip.biz.pl

W sprawie aktualnego statusu realizacji reklamacji należy kontaktować się WYŁĄCZNIE z serwisem gwaranta za pomocą powyższych danych kontaktowych, który obsługuje Państwa reklamację - otrzymają Państwo wszelkie informacje dotyczące aktualnego statusu reklamacji.

Czas obsługi reklamacji gwarancyjnej wynosi zazwyczaj od 14 do 21 dni roboczych i jest podany w warunkach gwarancji danego produktu.

W przypadku pytań lub wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem bok@headbeat.pl