Krok 1:
http://rafko.com/pl/wsparcie-i-serwis/zgloszenia-serwisowe
Po dokonaniu zgłoszenia serwis skontaktuje się z Państwem w celu realizacji zlecenia serwisowego. Sposób wysyłki do serwisu ustalany jest indywidualnie podczas rozmowy z serwisem.
Dodatkowo wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji dostępny pod linkiem: formularz reklamacji
Krok 2:
Możesz przygotować przesyłkę. Prosimy o możliwie bezpieczne zapakowanie wysyłanego produktu - jeżeli dysponują Państwo oryginalnym opakowaniem warto z niego skorzystać.
W przypadku produktów dousznych/dokanałowych prosimy o ich wyczyszczenie z woskowiny przed wysyłką.
Krok 3:
Reklamowany produkt należy wysłać do serwisu dystrybutora wraz z wypełnionym formularzem reklamacji, dowodem zakupu, a także kartą gwarancyjną jeśli tak owa była dołączona do zakupionego produktu.
Adres do wysyłki produktu oraz dane kontaktowe do serwisu:
RAFKO Dystrybucja Serwis
ul. Handlowa 7
15-399 Białystok
tel. 85 747 97 59
W sprawie aktualnego statusu realizacji reklamacji należy kontaktować się WYŁĄCZNIE z serwisem gwaranta za pomocą powyższych danych kontaktowych, który obsługuje Państwa reklamację - otrzymają Państwo wszelkie informacje dotyczące aktualnego statusu reklamacji.
Czas obsługi reklamacji gwarancyjnej wynosi zazwyczaj od 14 do 21 dni roboczych i jest podany w warunkach gwarancji danego produktu.
W przypadku pytań lub wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem bok@headbeat.pl