Reklamacja produktów HiFiMan / MEE Audio

Poniżej znajdziesz informacje potrzebne do prawidłowej realizacji reklamacji:

Krok 1:

http://rafko.com/pl/wsparcie-i-serwis/zgloszenia-serwisowe

Po dokonaniu zgłoszenia serwis skontaktuje się z Państwem w celu realizacji zlecenia serwisowego. Sposób wysyłki do serwisu ustalany jest indywidualnie podczas rozmowy z serwisem.

Dodatkowo wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji dostępny pod linkiem: formularz reklamacji

Krok 2:

Możesz przygotować przesyłkę. Prosimy o możliwie bezpieczne zapakowanie wysyłanego produktu - jeżeli dysponują Państwo oryginalnym opakowaniem warto z niego skorzystać.

W przypadku produktów dousznych/dokanałowych prosimy o ich wyczyszczenie z woskowiny przed wysyłką.

Krok 3:

Reklamowany produkt należy wysłać do serwisu dystrybutora wraz z wypełnionym formularzem reklamacji, dowodem zakupu, a także kartą gwarancyjną jeśli tak owa była dołączona do zakupionego produktu.

Adres do wysyłki produktu oraz dane kontaktowe do serwisu:

RAFKO Dystrybucja Serwis
ul. Handlowa 7
15-399 Białystok
tel. 85 747 97 59

W sprawie aktualnego statusu realizacji reklamacji należy kontaktować się WYŁĄCZNIE z serwisem gwaranta za pomocą powyższych danych kontaktowych, który obsługuje Państwa reklamację - otrzymają Państwo wszelkie informacje dotyczące aktualnego statusu reklamacji.

Czas obsługi reklamacji gwarancyjnej wynosi zazwyczaj od 14 do 21 dni roboczych i jest podany w warunkach gwarancji danego produktu.

W przypadku pytań lub wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem bok@headbeat.pl