Reklamacja produktów Denon / Jays / B&O / Monster / Polk

Poniżej znajdziesz informacje potrzebne do prawidłowej realizacji reklamacji:

Krok 1:

Zakupiony produkt należy wysłać do serwisu dystrybutora na poniższy adres zgodnie z wytycznymi na poniższej stronie (należy wypełnić formularz dostępny na stronie i dołączyć go do przesyłki).

Procedura serwisowa: http://pl.horn.eu/pl/PL/Serwis/ZGLOSZENIE_SERWISOWE

Koszt przesyłki do serwisu w przypadku reklamacji gwarancyjnej pokrywa dystrybutor - informacja o sposobie nadania przesyłki znajduje się pod powyższym linkiem.

Krok 2:

Możesz przygotować przesyłkę. Prosimy o możliwie bezpieczne zapakowanie wysyłanego produktu - jeżeli dysponują Państwo oryginalnym opakowaniem warto z niego skorzystać.

W przypadku produktów dousznych/dokanałowych prosimy o ich wyczyszczenie z woskowiny przed wysyłką.

Krok 3:

Reklamowany produkt należy wysłać do serwisu dystrybutora wraz z wypełnionym formularzem ze strony dystrybutora, dowodem zakupu, a także kartą gwarancyjną jeśli tak owa była dołączona do zakupionego produktu.

Adres do wysyłki produktu oraz dane kontaktowe do serwisu:

SERVICEU
02-873 Warszawa
ul. Kurantów 34

tel. 22 331 55 33
e-mail: service@serviceu.eu

W sprawie aktualnego statusu realizacji reklamacji należy kontaktować się WYŁĄCZNIE z serwisem gwaranta za pomocą powyższych danych kontaktowych, który obsługuje Państwa reklamację - otrzymają Państwo wszelkie informacje dotyczące aktualnego statusu reklamacji.

Czas obsługi reklamacji gwarancyjnej wynosi zazwyczaj od 14 do 21 dni roboczych i jest podany w warunkach gwarancji danego produktu.

W przypadku pytań lub wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem reklamacje@headbeat.pl