Reklamacja produktów Cambridge Audio

Poniżej znajdziesz informacje potrzebne do prawidłowej realizacji reklamacji:

Krok 1:

Przed planowanym zgłoszeniem serwisowym należy uprzednio skontaktować się z serwisem Audio Center Poland dzwoniąc pod numer 12 265-02-86 (pn-pt 9:00-16:00, sb 10:00-14:00) w celu ustalenia czy dane urządzenie kwalifikuje się do serwisu oraz jakiego typu ma to być naprawa.

Krok 2:

Dokonaj zgłoszenia reklamacji w systemie gwarancyjnym marki Bluedio pod adresem:

http://93.179.235.211/ReklamacjeZewnetrzne.aspx

Serwis Audio Center Poland w planowanym dniu odbioru przesyłki ustalonym przez nadawcę prześle w godzinach porannych etykietę listu przewozowego UPS, którą należy wydrukować i wręczyć kurierowi wraz z przygotowaną paczką.

Zlecenie odbioru paczki przez firmę kurierską UPS zostanie wysłane na podany w formularzu adres e-mail w osobnej wiadomości.

Krok 3:

Możesz przygotować przesyłkę. Prosimy o możliwie bezpieczne zapakowanie wysyłanego produktu - jeżeli dysponują Państwo oryginalnym opakowaniem warto z niego skorzystać.

W przypadku produktów dousznych/dokanałowych prosimy o ich wyczyszczenie z woskowiny przed wysyłką.

Dane kontaktowe do serwisu:

ACP - Serwis
ul. Henryka Sucharskiego 49, 30-898 Kraków
Telefon: +48 12 265 02 86
serwis@audiocenter.pl

W sprawie aktualnego statusu realizacji reklamacji należy kontaktować się WYŁĄCZNIE z serwisem gwaranta za pomocą powyższych danych kontaktowych, który obsługuje Państwa reklamację - otrzymają Państwo wszelkie informacje dotyczące aktualnego statusu reklamacji.

Czas obsługi reklamacji gwarancyjnej wynosi zazwyczaj od 14 do 21 dni roboczych i jest podany w warunkach gwarancji danego produktu.

W przypadku pytań lub wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem reklamacje@headbeat.pl