Krok 1:
Przed planowanym zgłoszeniem serwisowym należy uprzednio skontaktować się z serwisem Audio Center Poland dzwoniąc pod numer 12 265-02-86 (pn-pt 9:00-16:00, sb 10:00-14:00) w celu ustalenia czy dane urządzenie kwalifikuje się do serwisu oraz jakiego typu ma to być naprawa.
Krok 2:
Dokonaj zgłoszenia reklamacji w systemie gwarancyjnym marki Bluedio pod adresem:
http://93.179.235.211/ReklamacjeZewnetrzne.aspx
Serwis Audio Center Poland w planowanym dniu odbioru przesyłki ustalonym przez nadawcę prześle w godzinach porannych etykietę listu przewozowego UPS, którą należy wydrukować i wręczyć kurierowi wraz z przygotowaną paczką.
Zlecenie odbioru paczki przez firmę kurierską UPS zostanie wysłane na podany w formularzu adres e-mail w osobnej wiadomości.
Krok 3:
Możesz przygotować przesyłkę. Prosimy o możliwie bezpieczne zapakowanie wysyłanego produktu - jeżeli dysponują Państwo oryginalnym opakowaniem warto z niego skorzystać.
W przypadku produktów dousznych/dokanałowych prosimy o ich wyczyszczenie z woskowiny przed wysyłką.
Dane kontaktowe do serwisu:
ACP - Serwis
ul. Henryka Sucharskiego 49, 30-898 Kraków
Telefon: +48 12 265 02 86
serwis@audiocenter.pl
W sprawie aktualnego statusu realizacji reklamacji należy kontaktować się WYŁĄCZNIE z serwisem gwaranta za pomocą powyższych danych kontaktowych, który obsługuje Państwa reklamację - otrzymają Państwo wszelkie informacje dotyczące aktualnego statusu reklamacji.
Czas obsługi reklamacji gwarancyjnej wynosi zazwyczaj od 14 do 21 dni roboczych i jest podany w warunkach gwarancji danego produktu.
W przypadku pytań lub wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem bok@headbeat.pl